زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید

چگونه موهیتو خانگی با شکر درست کنیم؟

موهیتو یک نوشیدنی بسیار خوشمزه است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. در این مقاله قرار است نحوه درست کردن موهیتو خانگی همراه با شکر را به شما عزیزان آموزش بدهیم. با ما همراه شوید.

برای اینکه موهیتو خانگی با شکر درست کنید به مواد زیر نیاز خواهید داشت:

شکر: 1/5 پیمانه
لیمو: 1 عدد
برگ نعنا: 2 پیمانه
آب: 3 پیمانه
آب گازدار: 8 پیمانه
آب لیمو: 1 پیمانه
شربت لیمو: 2 پیمانه

موهیتو خانگی

طرز تهیه موهیتو خانگی با شکر

اول کار باید برگ های نعنایی را در یک سبد آب بریزید تا خیس شوند. سپس آن ها را بعد از اینکه چندبار شستید در یک آبکش بریزید تا آب اضافی آن ها برود. در مرحله بعدی باید 2/3 آب را در یک ظرفی بریزید سپس شکرها را به آن اضافه کنید. ظرف را درون مایکروفر قرار دهید و زمان آن را روی 5 دقیقه بگذارید تا آب و شکر باهم ترکیب بشوند. بعد از آن برگ های نعنا را اضافه کنید.

در مرحله بعدی باید بعد از گذشت 5 دقیقه از اضافه کردن نعنا به مخلوط آب و شکر، برگ های نعناع را از آن خارج کنید و با دست آن ها را فشار دهید تا عصاره آن خارج شود و سپس آن ها را کنار بگذارید. آب باقی مانده را به مخلوط آب، شکر و عصاره نعناع بیافزاید و سپس به آن آب لیمو و شربت لیمو را اضافه کنید و با یکدیگر مخلوط کنید.

در یک پارچ مقداری برگ نعنا را به همراه لیموی برش داده شده بریزید سپس مقداری یخ به آن بیافزاید و در آخر آب گازدار را به پارچ اضافه کنید و آن را در یک لیوان بریزید. موهیتو شما آماده میل کردن است.

نکات مهم برای درست کردن موهیتو خانگی با شکر

می توانید از سودا به جای آب گازدار استفاده کنید.
دقت کنید که اضافه کردن نعنا در مرحله اول برای عطر گرفتن آب موهیتو می باشد.
 

نظر